Kliknite ovdje za pretragu

Vodič za popravku puknute gume

Oštećena guma se može popraviti pod određenim uslovima :

  • Unutrašnja struktura mora biti sačuvana. Vožnja sa puknutom gumom ili stajanje vozila sa puknutim gumama može oštetiti njihovu strukturu.
  • Ta oštećenja se nalaze na gaznom sloju. Bočna strana gume mora ostati netaknuta.
  • Prečnik rupe koju je napravilo strano telo mora biti manji od 6 mm. To ne uključuje udarce u trotoar, poderotine i posekotine.

Možemo li popraviti runflat gumu ? Da, pod uslovom da automobil niste vozili dok je guma bila puknuta ! U tom slučaju, gume runflat se često ne mogu popraviti.

Popravak sa vanjske strane

Popravci sa vanjske strane obavljaju se pomoću čepića. Princip je veoma jednostavan, popravak ne košta mnogo i traje nekoliko minuta. Međutim proizvođači ne preporučuju popravke sa čepićima jer unutrašnja struktura gume nije ispitana. Popravak ćemo ukratko objasniti.

Način upotrebe :

  1. Pronađite rupu koju je napravilo strano telo i koristite bušilicu "na T" kako bi pripremili i očistili rupu.
  2. Stavite čepić u držač za čepiće dok ne uđe do sredine. Čepiće treba namazati lepilom osim ako su već prethodno namazani.
  3. Unesite čepić u rupu uz pomoć držača i pustite samo da izviruje nekoliko centimetara.
  4. Lagano povucite držač tako da se čepić uvrne u unutrašnjost gume.
  5. Sada nožem odsecite višak čepića koji izviruje.
  6. Vaša guma je popravljena ! Ponovno napušite gume i proverite da gume ne gube više od 0,1 bar mesečno, kao što je to slučaj i sa gumama koje su u savršenom stanju.

Popravak iznutra

Ubacivanje jedne alatke za popravku gume, zvane "šampinjon" je najpouzdanija ali i najskuplja metoda, te vam je za to potrebna profesionalna oprema. Potrebno je da skinete gumu, a zatim obavite mnogo radnji: čišćenje, četkanje, bušenje, vulkanizaciju "šampinjona" i rezanje viška.

Proizvođači preporučuju ovo rešenje.


Ovo su dve najraširenije metode popravka.